Fy bubblan.....

.... va jag har slitit ikväll!

Var och red "tjuvtränings"-lektion. Snällt nog hade jag blivit tilldelad Bailyes...=)
Den här gången var det riktigt jobbigt. Hon låg på, småbockade lite och sprang i sidled bitvis.... Jag slet som en galning!
Men jag gillar fortfarande henne!!!=)

På tisdag börjar ridlektionerna på riktigt. Ska bli kul!

Idag hämtade jag Tuvis som varit på läger. Dom verkar haft det fantastiskt skoj. Med mycket häst och lite sömn=)
Hon fick en för tidig födelsedagspresent idag. Nämligen ett ridabonnemang till.... Även hon ska alltså börja rida två dagar i veckan. Gissa en tjej som sken som sola i Karlstad....

Nä, nu ska jag knö ner mig i soffan en stund innan det är dax att stänga igen brunöga.... (Öh.......?! Det där lät knäppt!)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback