Jädra klåpare!!!

I morse när jag kom ut så stod bakluckan öppen på vårt vrålåk nr 2.
Hmmmm, tänkte jag och gick och kollade.

Förardörren stod på glänt, handskfacket var öppet, askkoppen låg i baksätet.... Eftersom jag har dålig koll på vad som finns (fanns!) i den bilen så kollade Kim. En kamera med jätteobjektiv (dock inte digital - och jag hoppas tjuvj-ävlarna blir riktigt, riktigt besvikna!!!!), en gränsforsyxa och parkeringspengar är vad vi hittills saknar.

(Konstigt att dom inte snodde den bättre begagnade kassettbandspelaren.....:) )

Har inte haft tid att kolla igenom det riktiga vrålåket (hö,hö!), men jag hoppas den är orörd!

Hörde att grannen blivit av med sin bilstereo i natt oxå.

Så kom i håg att låsa om er!

.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

hej åsa , ja dom har varit hit på skalgränd med man bli så arg eftersom dom förstör så mycket i bilarna , De har ju varit lyngt nu ett par år ,

2009-08-07 @ 21:20:09
Postat av: mariana

Hej vännen! Länge en ja va in på din blogg! du när ja skulle lämna av min dotter igår hos mamma så parkerade ja bredvid en bil o då såg ja att rutan va krossad hanskfacket va öppet o stereon borta så de är nog samma dårar som är i farten o för nån vecka sen hade dom tagit en stereo ur en kompis bil på byn!!de r sååå trist nr såt här händer..... kram på dig!

2009-08-08 @ 07:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback