Jag hatar!!!!!

Ni har hört det förut - jag säger det igen: JAG HATAR ATT PACKA!!!!
Och nu är det dax igen.... Konstaterar att jag har inte alltför mycket tid att stå och svära i garderoben (öh.... borde man komma ut ur garderoben eller....???). Jag har förstås ingen sån där flådig garderob som man står i, utan jag får snällt stå utanför och svära! Och glo på trasorna som hänger där....
Hade ju egentligen tänkt åka till stan i ett försök att uppdatera det jag ska ha på mig. Men icke!

Fast jag har köpt ett par schyssta stövlar hos Stööks. Kolla bara...

35-022 575.JPG Kanske inte syns så bra, men det lär dom inte göra på mig heller..... Jag pendlar i sinnet om jag ska våga visa mina krokiga ben eller inte....

Och Brell fick sig ett par snygga gympadojjor som hon bodde hela dagen efter inköpet:

69-703 Kompis 24-35.JPG

I morgon hinner jag inte packa eftersom det är häst för hela slanten efter jobbet. Men ikväll... Tänk på mig ikväll... När jag står och sliter mitt hår och inte har en susning om vad jag ska ta med mig till Berlin.... (Så då blir jag väl både klädlös OCH hårlös.... Snyggt?!)

.

Kommentarer
Postat av: Carina V

Å, de stövlarna är så fina! Jag stod o kikade på dem och ett par liknande idag, men de blidde inget köp. Kul med Berlin, ha det så roligt :)

2009-08-25 @ 18:05:21
Postat av: Carina V

Å, de stövlarna är så fina! Jag stod o kikade på dem och ett par liknande idag, men de blidde inget köp. Kul med Berlin, ha det så roligt :)

2009-08-25 @ 18:05:44
Postat av: Åsa

Tack Carina, jag ska försöka ha det skoj!

Och jag hoppas stövlarna blir bra!

2009-08-25 @ 22:07:13
Postat av: Carina V

Hoppsan, hade jag lyckats få iväg en dubblett ...

2009-08-26 @ 17:45:03
Postat av: Katarina.S

Riktigt snygga stövlar!

Ja, jag har återuppstått från de döda nu :-)

Har varit mycket omkring mig en period, men jag försöker att läsa igen bloggarna jag missat.

2009-09-01 @ 15:05:09
Postat av: Åsa

Välkommen tillbaka, Katarina! =)

2009-09-01 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback