Man ska ha husvagn....

Nä... jag har provat på att campa med husvagn och det är väl inte riktigt min grej..... Lite kul kan det förstås vara, men det där med att gå med lilla byttan med disk till servicehuset. Att borsta tänder, duscha och sitta på tjotta samtidigt som halva campingen... Nä.... Det klarar jag mig utan.

Men varför detta plötsliga utlägg om husvagn? Jo, resten av familjen åker iväg och campar idag. Dock i vårt berömda "lök-tält" (döpt av barnen). Vädergudarna verkar ha pinkat ifrån sig för ett par dagar så jag hoppas att dom får hyfsat väder.

Men mig är det lite synd om då. Jag måste ju jobba och blir alldeles solokvist hemma ikväll (och kanske ytterligare en kväll...). Antingen ska jag vara nyttig och fixa och dona (yeah, right....!) eller slöa i soffan framför tv:n (mest troligt!).

Nä, nu ska jag sluta fulblogga och återgå till det jag är här för! =)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback