Race och cheesecake!

Idag drog jag, Kimpa och Brell och kollade på 4-hjulingsrace. (Tuva var inte sugen på 4-hjulingar. Fel typ av hästkrafter antar jag...) Stannade ett par timmar men blev sen nöjd och åkte hem. Jag kände oxå att jag borde handla och fixa kvällens efterrätt. För vi ska med dom andra "Holkarna" käka kräftor!
Det brukar bli rätt lång startsträcka för mig eftersom jag tycker att det är lite äckligt att börja bryta i kräftan. Men när jag väl kommit igång så...=)

Så Brell och jag har bakat och nu står underverket (?) i ugnen. I stereon dundrar nåt jag inte hört på mycket länge. Kimpa hittade igen en gammal cd.... Om jag bad er gissa så skulle ni nog inte klara rätt svar.
Det är "Kenneth & The Knutters". Kommer ni ihåg? "....jag är tankad och packad och klar!" Konstigt nog minns jag de flesta låtarna... Good or bad...?!

Nä nu får efterrätten bli klar snart för jag vill hoppa i badet!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback