Tandfén...?

Idag hade Brell en kompis här som hux-flux tappade en tand! Ja, alltså den var på gång så det var inte så att hon slog ut den eller så. (Tack och lov!!!)

Men av naturliga skäl så blev det tal om Tandfén ikväll. Tuvis påminde mig om den där gången när jag ringt till Tandfén för att hon hade glömt att göra en guldpeng av en tand som Tuvis tappat....=)
Då skulle Brell absolut få mig att berätta telefonnumret till Tandfén.... Nä, sa jag, det är hemligt!

Tror ni den bestämda lilla fröken nöjde sig med det??? Svar: NEJ!!!
"BERÄÄÄÄÄTTA DÅÅÅÅÅÅ!!!!" "JAG VIIIIILL VETA TELEFONNUMREEEEEET!!!!"
Hon skulle helt enkelt inte sova förrän hon visste Tandféns nummer.....

Tja.... vad säger man....? Till slut bestämde vi att hon (Brell alltså, inte Tandfén) fick somna i soffan i vardagsrummet. Då blev det bra.....

Nä, nu tror jag att jag ska kika lite på "Charlies änglar".

Ses!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback