Abstinens!

Herregud! Ridningen var inställd igår. Va'?!
Det liksom kröp i benen och jag blev svimfärdig av abstinensens... Eller nä... inte riktigt. Men nu var det ju över en vecka sedan senast och det är LÄNGE det!

I kväll ska vi ha julpartaj på jobbet. I morse hade en av mina medarbetare, som tillhör det "pyssliga" och "mysiga" hållet, tänt marschaller - fixat glögg - och spelade fin musik (ja, inte hon själv, men på cd-spelaren).
En fin morgon alltså!

Med tanke på kvällen tänkte jag försöka klä mig något sånär hyfsat idag. Det slutade med att jag var klädd helt i svart från topp till tå. Jag frågade min käre man om det var ok att vara klädd helt i svart.
"Javisst! Det ska jag oxå vara idag!" svarade han.
Bara det att han ska ju jobba på begravning....


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback