Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen....

....om man bara stannar inne i stugan.... Typ...

Idag har jag haft en skööön slappardag. Resten åkte till Duved och åkte slalom, men jag tyckte att jag kunde vara hemma med Diesel=)
Jag och doggen tog en långprommis i det härliga vädret. Gubben hade fått med sig hundkopplet i fickan, så jag improviserade och tog ett paketsnöre (sen igår) och hade i fickan ifall jag skulle behöva koppla honom. Men nu sprang han lös hela vägen. Dock gjorde han ett litet avsteg och jag fick lov att vråla ordentligt.
Då ser jag ett huvud som sticker fram bakom ett hus. Människan såg ut som ett stort frågetecken.... Tror jag det!

Sen tog jag en "tjuvdusch" (det är inte så gott om vatten och alla vi kan inte duscha i stugan..... - men JAG är lite EGO så.....). Så nu känner jag mig hyfsat "ny".

Inatt drömde jag att det visade sig att Basse egentligen var en liten B-ponny! Bara det att han hade så enormt lång man, som stod rakt upp, så man hade mätt mankhöjden i slutet av manen..... Jösses! Sicken tur att man vaknade....

.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback