Givakt och manöver - nu är julen över!

Och det känns skönt att åka hem idag. Vi har precis proppat i oss en stadig brunsch, och nu är nog den allra mesta julmaten slut! Halleluja!
Barnen sitter uppe och spelar Wii. Julklapp förstås! Till detta köpte jag med nya Super Mario, men jiiiiises vad svårt det var.... Eller så är det jag som är otränad=)

Nu längtar jag till torsdag - för då hämtar jag ju Basse. Men jag saknar sadel... Känns som en ganska viktigt detalj dock....

Nä, nu ska jag börja packa ihop lite utspridda grejer....

Ses!

.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!

Fin häst du köpt! :-)

Har en kompis som har några sadlar hon ska sälja, olika modeller..om du är intresserad.



// Susanne

2009-12-27 @ 11:54:28
Postat av: Ulrika

M hade också hon sadel som hon skulle sälja. Tror det var en dressyr....



Jag längtar också tills du får hem goklimpen. Ska leta rätt på täcket medans det är ljust.



God Fortsättning!

2009-12-27 @ 12:53:24
Postat av: Åsa

Tack för tipset Susanne & Ulrika!

2009-12-28 @ 14:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback