IDOL

Någon som såg IDOL igår? Jag blev alldeles slut av att kolla på Eriks framträdanden. Snacka om ståpäls!
Han är helt klart grym på att sjunga och showa. Självklart ringde vi och röstade.
Det ska bli kul att se finalen nästa fredag. Heja Erik!!!

Åsså tyckte jag det var riktigt skoj när Piotr klev upp och sjöng Westlife-refrängen och sen står självaste Westlife bakom honom=) Ha,ha! Vilken kupp!

Nä, nu är det skidskytte som gäller!

Vi ses snart igen!!! (Nu när jag kan skriva strunt hemifrån oxå!)

.


Kommentarer
Postat av: Katarina.S

I fredags var första gången jag såg Idol....ja jag vet, jag borde skämmas....men min absoluta favorit var just Erik! Så nu MÅSTE jag ju se på fredag igen :-)

2009-12-06 @ 12:57:06
Postat av: Åsa

Japp! Och kom ihåg att ringa och rösta!!!

2009-12-06 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback