Man tackar....

för diverse grattishälsningar på FB. Jag får ju meddelandet via mejl - annars skulle jag inte sett dem. Jag har ju ingen dator hemma, och här på jobbet är FB spärrat. Så nu känns jag som en taskmört som aldrig besvarar något på FB....

Så är man ett steg närmare "gammkäring" då... Suck! Men morgonen var toppen! Vaknade av att Tuvis kom med ett fint paket. I det låg en sjal från Wahlbergs som jag spanat in tidigare=)
Och av Brell fick jag ett SNÖ-armband!

Gissa vad jag har på mig idag...?! =)

Och ikväll är det tårta.... NOT!!! För gissa vad jag ska göra??? (Tisdag... ni vet, stallet, rida, hoppla....)


Det blir en bra dag idag!

.

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Hmm, vad du har på dig...?? Ingenting ;-)

Vad är ett snöarmband, låter lite annorlunda...

2009-12-01 @ 22:25:23
Postat av: Åsa

Katarina - Det är inte ofta jag går på jobbet naken faktiskt...

Jag hade min nya sjal och SNÖ-armandet (tillsammans med kläder förstås!)

"SNÖ of Sweden" är ett smyckesföretag som gör underbart vackra smycken. Har du missat det???

2009-12-02 @ 08:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback