Sopig dag...

Och jag har bara mig själv att skylla.... Dricker man vin och cider till sena natta så orkar man inte göra så många knop dagen efter. I dag alltså....
Men kvällen var supertrevlig så man får väl anse att det var värt det - nästan=)
 
Det var vansinnigt skönt att ligga i soffan och sova. Men till slut gjorde jag ett ryck och gick ut på prommis med hunden. Sen åkte vi till ridskolan och kollade på en jättefin luciashow. 
Traditionell maskeradhoppning - och jag ångrade faktiskt att jag inte var med.... (En annan behöver ju knappt klä ut sig heller, i fall man skulle vara häxa eller nåt....)

Nu är det sista veckan på ridskolan innan jullovet. Gissa om man kommer att få häst-begär?!?!?!?!

Snälla Tomten - kan jag få en häst i julklapp??


.

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Får Tomten ner en i skorstenen??

2009-12-12 @ 22:49:09
Postat av: Åsa

Vet inte, men man kan väl hoppas=) Tomten verkar ju kunna fixa det mesta....

2009-12-15 @ 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback