Uppdatera mera?!

Ja, man kan inte anklaga mig för att uppdatera så hårt för tillfället...

Vad har hänt? Nja....
Akvariet är tokrent! Jag och gubben gjorde ett ryck och nu är gruset, stenarna och allt jätterent. Härligt! Fiskarna trivs som...tja... fisken i vattnet?!

I morse låg dock en firre och sprattlade BREDVID akvariet! Jag fick halvt panik, men med konstgjord andning så överlevde den. Typ, snabbt in i akvariet igen alltså...

Oj, nu måste jag hjälpa en fröken i badet. Hårtvätt!

Och just ja, jag har ju köpt häst idag.....=)

.

Kommentarer
Postat av: Jenpa

men Asa, har du kopt en hast!!!! du ar lite tokig, o lite underbar med! nu maste ni val atminstone gora er av med firrarna.... nu hoppar jag i sang f;r tidigt flyg imorgon. Seattle, here I come!

Jag ringer pa nyarsafton nar jag ar hemma igen. em eller kvall. kram, J

2009-12-21 @ 22:34:49
Postat av: Åsa

Jo, jag är nog inte bara LITE tokig... Men man ska väl leva för dagen och inte vänta tills det är för sent..?!

Jo, firrarna skulle jag klara mig utan nu...

Ha det superhärligt "over there" och läser du nåt på bloggen, så hälsa så mycket från oss!

Kram!

2009-12-22 @ 11:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback