Nojjig!

I går kväll var jag super-duper trött! Gick och la mig kl 22 och trodde att jag skulle somna innan huvudet landat på kudden. Men vad händer??? Kan inte sova! (Speedad??)

Började känna efter och inbillade (?) mig att jag frös nog lite så där smått sjukligt. Eller var jag kanske lite febervarm ändå...? Ja, va sjutton, man kan ju inte annat än bli nojjig med alla kollegor som varit helt däckade!

Slumrade säkert till emellanåt, men sista gången jag tittade på klockan var 01:45. Sen vaknade jag klockan 5 igen...
Jag var rätt trött i morse. Och jag är minst sagt trött nu... Förhoppningsvis sover jag som en stock i natt!

Å i morgon är det ridlektion igen! Jag (och Tuvis) längtar.....:)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback