Engagemang

Hörde att det håller på att "ta slut" på folk i styrelsen på ridklubben. Inte alls bra. Ridklubben bara MÅSTE fungera och finnas kvar. Sen kan man ju förstå att många i styrelsen har suttit länge och man kan ju inte klandra dom för att tiden förmodligen inte räcker till längre.

Så alltså... ska jag engagera mig? Jag sitter ju med i en förening men jag har meddelat att jag typ "säger upp mig" eftersom mitt intresse i det hela inte är på topp. Det kan väl bli så?
Det känns däremot som att ridklubben (och även hundklubben) ligger mig varmt om hjärtat.
Kim tyckte absolut att jag skulle engagera mig i ridklubben eftersom det är en viktig hobby som både jag och Tuva har.  Och många andra med för den delen!

Jo, jag kanske ska försöka bidra med det jag kan i alla fall. Även om det inte är så mycket...

.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag har utmanat DIG;-)



Kram, natti natti!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback