Hoppla!

I morse blev jag väckt en kvart för sent och det blev lite tidsnöd. Varje minut på morgonen verkar spela roll....
Men jag och Tuva tog bracka-paketet och gick och väckte Nellie med  "Ja må hon leva!". Lillbruttan fyller ju 5 år idag. Vart tar tiden egentligen vägen??? Egentligen vill jag inte tänka på hur situationen var för precis 5 år sen, men det är lite oundvikligt en sån här dag. Men naturligtvis är det en STOR dag!
Firat ordentligt har vi inte gjort ännu - men det blir senare!

Brell fick oxå en trollerilåda. Enligt det enda önskemålet:) (Inspirerad av sin storasyster möjligen?!) Bamses trollerilåda innehöll både trollerihatt och en cape. Fränt!

Ikväll har jag och Tuvis varit på ridskolan igen. Det är så jäkla roligt!!!!
Efter min ridlektion fick jag beröm av ett par av ungdomarna i gruppen. "Vad bra det gick!", "Va fint det såg ut!". Vet inte om det är för att jag är en gammal tant (jämfört med dom i alla fall!) och att dom tyckte jag behövde höra det, eller om det verkligen såg bra ut. Men skitsamma, jag blev glad!
Tjejerna som rider i gruppen verkar så himla trevliga allihopa. Även mot en gammal tant...=)

Nä, nu är det snart godnatt. I morgon är det ju frajdäj och man kanske skulle fundera ut nåt gott till middag.... Hmmm, det lät som att vi käkar äcklig mat alla andra dagar... men så är det ju INTE förstås... Ni förstår säkert vad jag menar.

Kram!

 Fiiiiiin arab!!!! Vill ha..... (häst alltså, ingen jäkla oljeshejk....)


.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja, nu är man ju lite nyfiken på vad det blev för fredagsgott hemma hos er....



Vi har ätit blodpudding, det är inge gott.......



Hade du ny böxan på dej på ridningen nu då? De var sketa snygga. Jag älskar rutigt!



Trevlig helg!

Postat av: Anonym

Nä, jag hade inte mina nya "finbyxor". Det var så jädrans kallt att jag hade mina "rid-täckisar"...:(

2009-01-16 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback