Huuu....

Har precis suttit vid skrivbordet och kastat i mig lunchen. (Nere är det gamm-tjoa för fulla muggar och jag kan tänka mig bättre lunchmusik faktiskt... Därför blev det vid skrivbordet....) Det bidde rester från lördagen, och det var gott idag me'!
Det var meningen att jag skulle åka hem på eftermiddagen och rasta hunden, för Kim och Brell skulle åka till stan. Men tydligen mår Brell inget vidare så dom blir hemma.

Åååå, är det för att jag nu har ett arbete som risken för vabb är överhängande nu och då? Nåja, vi får se vad det kan vara....

Kan förresten inte påstå att jag mår nåt vidare jag heller nu. Kanske skulle ha tuggat maten innan jag svalde den..:)

Ok, back to work....

.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har en mamma-blogg-award att hämta i min blogg.

Kram

Postat av: Anonym

Tack Jenny!

2009-01-26 @ 20:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback