Osams...

Jag och min lever har varit osams idag. Levern trodde att det var bara lite champagne som skulle intas igår. Den kände sig lurad eftersom det blev både skumpa, öl och vin.... Till råga på allt hade levern dragit med sig alla sina polare i magtrakten oxå, så dom härjade rätt häftigt.
Men det var i morse. Så nu är vi kompisar igen.

Det var i alla fall trevligt igår. Och maten blev god. Ska kanske ta och lägga ut recept på soppan och filén sen?
Lite förändring på menyn blev det eftersom vi råkade glömma att baka kladdkakan.... Men glass med fasterjennys apelsinsås och rostade mandelflarn är inte alls fy skam det heller!

Nä, om man skulle ta och börja fundera på hur många varv runt Kullsta jag måste springa för att bli av med allt gott som ätits och druckits i helgerna.....

.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu är jag sur på Blogg.se.

Skriver inlägg som inte syns... Blä!

2009-01-03 @ 14:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback