På arbetstid...

...tar jag mig nu friheten att blogga lite.
Den största anledningen är att vi har datastopp just nu. Alltid lika NICE....(internt skämt..!)

Ute är det -28 grader och det känns inte helt mänskligt. Inte "hundligt" heller för den delen.... Diesel tycker oxå att det är för kallt!

I natt har Brell hostat och jag har haft ont i halsen. Trodde att jag skulle behöva vara hemma och vabba, men i morse var hon pigg som en lärka. Tuvis däremot var lite mossig - så det slutade med att hon fick följa med mig hit på jobbet.
Hon sitter just nu och ritar konstverk som vi kanske kan dekorera våra kala väggar med.

Oj, nu är systemet igång igen! Back to work!!! See Ya!!!

.

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Så du vågar fulsurfa på nya jobbet...hmm, det skulle inte jag...till en början iaf :-)

Jösses så kallt ni har det, här är det bara -6 nu.



Hoppas att ni inte blir sängliggandes hela familjen.



Kram Katarina

2009-01-16 @ 12:38:25
Postat av: Åsa

Eftersom jag jobbar med bara ex-arbetskamrater så känns det nästan inte som att man är på nytt jobb.. Därmed tordes jag "fulsurfa" idag=)

2009-01-16 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback