Rix FM-lyssnare??

Hux flux har Rix FM försvunnit från t ex Sundsvall, Umeå och Gävle. Bara så där liksom...
SRU (Svens radioutveckling) ägs av diverse tidningar och Mix Megapol drivs i samarbete med SRU. Därmed har man beslutat att helt enkelt sluta sända Rix FM i vissa orter och istället ersätta frekvensen med Mix Megapol.
Lite märkligt agerande tycker jag... Är inte etern stor nog att sända både och? Men det är förstås - som vanligt - pengar med i det hela. Vad skulle det annars bero på???

.
 

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag har en award till dig på min blogg, för att du är du - en jättebra mamma! Kram

Postat av: Åsa

Tack, tack!

(men jag har redan fått den...)



Kram!

2009-01-22 @ 12:54:49
Postat av: Jannike

Jo det vet jag..... men man kan väl aldrig få för många, tänkte jag;-)



Tror inte du måste lägga upp den på bloggan igen bara för det - ta bara åt dig av det positiva istället;-)



Kram!

2009-01-22 @ 13:43:12
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: beritdolores

Hej !

Jag lyssnar alldeles för lite på radion och det är synd. För jag tycker det är rätt så skönt, bara sluta ögonen och lyssna.

Kram

2009-01-22 @ 17:30:21
URL: http://www.svenningson.
Postat av: Anonym

Tack Jannike!



Beritdolores - Inte heller jag lyssnar särskilt ofta på radion. Finns liksom ingen tid. Men Rix lyssnar (lyssnade...) jag gärna på in till stan t ex.



Kram på er!

2009-01-22 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback