Rocka hett!

Nä, jag har inte skrivit fel....
Försöker bara vara lite vitsig...Eh..?

Badade hett som f_n. Så varmt att jag nästan fick feber och det är ju på vippen till oskönt faktiskt.... Men med min korsordstidning svalkade jag mig emellanåt och stod ut ett par kryss...=)

Snart är det dax att gå till Holken 12 och äta middag. Såååå jäkla skönt att inte behöva tänka på nån mat idag, och såååå kul att få umgås "på riktigt" med dom igen. Vet inte var tiden tar vägen men det känns som att den fullkomligt rusar förbi. Svischhhhhhh...........ba'!

Nu har jag "Def Leppard" i stereon. En riktig nostalgitripp. Men dom är ju fett bra! Och mitt sug att lära mig spela trummor blir bara starkare.... Är det omöjligt att lära en mer eller mindre tondöv 40-taggare att lära sig...???
Just nu sjunger dom "Tooooo late....". Är det nåt omen eller......?!

Nä, nu ska jag stuffa lite och sen ska jag äta och dricka gott och umgås med toktrevliga människor!!!! Fan vad jag har det bra!!!!

Kram!

.

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jag vill också lära mig spela trummor. Jag har testat lite nere i källaren hos Bosse och Berit och det är kul! Nog borde vi kunna lära oss? Dom säger väl att man blir visare med åldern?

Postat av: Åsa

Ok, är det så? Då måste vi väl kunna lära oss?!

2009-01-05 @ 23:05:52
Postat av: Marja

Å jag vill lära mig spela bas! Vi kanske kan bilda ett eget tjej-band...

2009-01-12 @ 23:38:38
Postat av: Åsa

WOW! Ett alldeles eget "girl-power"-band?!

Vore ju grejer de'!!!

2009-01-13 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback