Gardinjävlarna är uppe....

Fick låna panelvagnar (heter det tydligen!) från en kompis (och bloggläsare). Så nu sitter gardinerna på plats. Naturligtvis var dom ALLDELES för långa. Och jag HATAR sånt! Inte att jag gör en uppläggning snyggt och noga, utan jag krälar längst ner vid de redan upphängda gardinerna och tråcklar. Så pass att dom inte hänger i golvet, men snyggt...? NÄ!!
Och den enda synål jag hittade i hela huset var den med ett öga så litet så att det nästan inte syntes. Nervpåfrestande att få på tråden....

Nåja, nu struntar jag i gardinerna och ska hjälpa mig make med middagen. Marinerad älgbiff (rygg - för att prata detaljer...), råstekt potatis och jag ska greja ihop en sallad med feta och grejs. Gött!

Tjejerna har hittat vår antika videokamera, så nu är det värsta filmteamet här i huset. Man kanske ska vakta sina ord?! (Tur att dom inte filmade när jag höll på med gardinerna....)

Har varit på en kanonlång prommis med Dajsel idag. Härligt, men skönt att komma hem sen. Det blåste kallt på mina kinder!

Äh, mot köket!!!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback