Tv-kläder...

Jag har förundrats över vem som dressar Gry Forsell inför "Körslaget". Kan inte påstå att jag tycker det är snyggt alls. Inte ens sisådär, utan faktiskt rent bedrövligt!

Gick in på TV4.se och ser där att hon som är kostymör för körerna får hatmejl för Gry's klädsel. Bara det att Gry har en egen kostymör. Kanske borde hon fundera på att byta....?! (Både kostymör OCH kläder....)


Upprörande urringning Gry Forssells vågade klädval skapade e Inte den värsta ändå.... Tro't eller ej!

.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Häller med - helt och fullt... man kanske skulle skicka ett sånt där hatmejl???



Jag blev nog ändå värst chockad över att Team Wells åke - för mig var han den borne körslaget-vinnaren - spelade i en egen division, precis som team Cans...



Kram!

Postat av: Åsa

Jo, jag såg (på nätet) att Wells åkt. Tycker dock att dom har presterat lite olika bra, alla körerna. Om jag får tippa (och förlåta den otroligt falska solosång som hördes i någon av de första programmen) så är min gissning att Erik tar hem segern.

Sen kan jag ju inte låta bli att tycka att Magnus sjunger som en gud....

2009-01-17 @ 22:05:53
Postat av: johanna

Håller fullständigt med! Håller på att svimma varje gång jag ser henne i tv, fattar inte att hon inte byter stylist?

Synd på en så söt tjej...iofs är hon gravid just nu, men det finns en uppsjö av tjusiga mammakläder!!

2009-01-17 @ 23:30:36
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Jannike

Precis,.... fattar INTE hur stylisten tänker... har man krav på känsla eller vad????



Nä, jag gissar att Erik tar hem det hela, jag med, i alla fall nu, när wells åkte, men jag VAR SÄKER innan på att Wells skull vinna - för mig var det antingen han eller Hanna... Jag gillar Magnus röst, men jag tycker inte att han verkar ha samma "connection" till sin kör, och det förlorar han på, känns det som... Hörde nånstans att han "lejt bort" all övning, han kommer dit och ger kören en låt, sen är det en annan person som tränar dom... och stämmer det är det ju förjävligt... han sjönk faktiskt lite i mina (etiska) ögon där...



Kram!

2009-01-17 @ 23:37:05
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Åsa

Johanna - Med dom där kläderna hon har ser man ju gravid ut i vilket fall.... I går fick jag vibbarna av "Lilla My" i Mumintrollen....?!



Jannike - Jag tror tyvärr att detta gäller samtliga körer. Den kände körledaren gör nog visst arbete men det är tydligen annat folk som gör grovjobbet. Så höj upp Magnus igen =)

2009-01-18 @ 13:37:46
Postat av: Jannike

Ja gäller det samtliga körer är det ÄNNU mer botten:-( Men trots att jag varje fredag verkligen FÖRSÖKER höja Magnus för mig själv, för jag älskar hans röst och tycker att han är charmig på nåt sätt, så hjälper det fan inte... Det känns inte på samma sätt mellan honom och de andra.... säger intuitiva jag... "fniss"



2009-01-18 @ 16:40:19
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Sonny

LÖKAR!

2009-01-18 @ 16:43:09
URL: http://thehustler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Går mot strömmen...jag gillar hennes udda klädstil. Men jag tycker om de som är "lite" annorlunda! :-)

2009-01-18 @ 23:31:28
Postat av: Anonym

Sonny - Eller hur?!



Anonym - Förstår att du är anonym när du medger att du gillar hennes klädstil:) Nädå! Jag skojade bara. Det är väl skönt att vi alla tycker olika...

2009-01-19 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback