Ännu en erfarenhet rikare....

Eller snarare två faktiskt....

Åkte in till stan lite tidigare så att jag kunde spatsera lite och kolla lite affärer. Hade dock ingen vidare inspiration (och inte särskilt mycket stålar heller....) så det bidde inga våldsamma inköp.
Hittade en peeling som jag hoppas ska vara bra. Den ser bra ut, eller hur...?! =)
Biotherm Biopur Pore Reducer Mask 75 mlBilligare på nätet ser jag.... Men, men....

Köpte även lite strumpor till barnen (det är verkligen en förbrukningsvara!!!), en deo och lite annat strunt.
Och en vinkaraff! Den här har jag velat ha länge! Eva Solo's: Eva Solo Droppfri karaff 1 liter
Det fanns fina dricksglas oxå som "hörde till", men det kändes som "overkill"....

Ja, och sen drog jag då till lassarusket. När det var dax för MR så fick jag hoppa ur nästan alla kläder och hoppa i en snygg, blå sjukhusskjorta. (Den kommer aldrig att slå som trendig direkt....)
Väl inne med skallen i maskinen så fick jag lyssna på "Radio RIX", men det var inte lätt att höra... MR-apparaten lät som på värsta byggarbetsplatsen!

När det var klart visade det sig att jag fått en akut remiss även till lungröntgen. Eh? Varför då liksom...?
Men visst gjorde jag den oxå. Det var ungefär som mammografi, fast utan att man klämde ihop pattarna (tack och lov!).

Åkte sen hem. Kändes som att jag smet, men jag hade faktiskt pratat med en läkare som ringt tidigare på dagen och vi kom överens om att jag fick åka hem om han inte hört av sig till mig när röntgen var klar. Och jag hörde inget ifrån honom. Hoppas verkligen att dom skrivit ut mig nu.....

Ska bli intressant att höra vad som händer härnäst. Om jag får önska så vill jag gärna att dom bara ringer och säger att jag är så jädra frisk som det bara går och att the case is closed!

Nu är det "Allsång på Skansen". Ska sjunga med Ryback!!!

Kram!

.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Den där kameran har jag sett på Greys. Verkar vara trångt därinne....



Det är inte kul att måsta vara på sjukhus nån längre stund. Håller tummarna att du blir utskriven.

Kram!

Postat av: Katarina.S

Jag håller tummarna för att du är frisk som en nötkärna!

Kul att göra lite spontaninköp, även om det är nyttosaker (som en vinkaraff tex) ;-)

2009-07-15 @ 10:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback