Det ska va' gött å leva.....

Å det är det verkligen!

I går hade vi en supertrevlig grillfest. Det var så in i bombens mycket SUPERGOD (en underdrift!!!!) mat att man egentligen inte hade tid att prata....=) Ville aldrig sluta äta - så gott var det.
Sen satt vi allihopa ute på altanen in på sena natta. Lite kallt, men med filtar och ljus så blev det riktigt mysigt!
Kände igår att jag har längtat efter att sitta och må gott i mörkret på altanen tillsammans med goda vänner.

Barnen gick och la sig samtidigt som oss, dvs strax efter klockan ett....
Jag hade precis lagt ner huvudet på kudden när jag kom på...SHIT FAN! Tuva skulle ju vara funktionär på tävlingarna i Ammer i morgon..... UUUUUUUUUUUH! Ställde klockan....(och det var tur det...)

Så vi har varit i Ammer och kollat på dressyr och hoppning. Blir grymt sugen själv förstås....

Nä, nu måste jag nog svimma en stund - eller ta en pilsner. För annars ramlar jag nog omkull av trötthet....

Ses på Diggiloo ikväll då?!

.

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Så mysigt det låter att sitta utomhus och kura. Men visst saknar man dom varma sommarnäterna.

2009-07-18 @ 15:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback