DIGGILOO!!!

Vilken härlig helg! (Nu är jag alldeles trött....=))

Igår åkte vi då till paviljongområdet och bredde ut oss på filtar och stolar. Det blev bra precis samma plats som förra året - jättebra alltså!
När vi kom dit var det MASSOR av bilar och folk, trots att det var två timmar kvar till showen skulle börja. Alla ville nog vara ute i god tid, särskilt när det var så otroligt fint väder. Det kunde knappast ha varit bättre!!!

Eftersom magsäcken numera är rejält uttänjd (?) så blev det till att duka upp. "Leftovers" (dock inte "suspicious".......) från fredagen, pastasallad, vin, öl och ett underbart gott ROOSenbröd som faster bakade precis innan vi åkte.

Nu har jag minne som en fiskmås (vare sig det är vin i kroppen eller inte....) så jag ska inte försöka mig på någon resumé av gårdagskvällens show (för det krävs det papper och penna på plats - och så seriös var jag inte!).
Men Thomas Petersson gav mig många skratt. Han är rätt galen den mannen!
Och hur var det egentligen med sångtalangen för hans del? Vid schlagermedleyt så gjorde han Malena Ernmans operasång=)

"We are the world", till minne av Michael Jackson, var oxå fint.

Jag hade en toppenkväll med god mat, trevligt sällskap och härlig underhållning. Längtar redan efter nästa års Diggiloo....!!

.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Glad att det inte var "suspicious" ni åt upp! :-)

2009-07-26 @ 12:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback