Middag?

Härmodagen lagade vi faktiskt "riktig" middag. Det blev persiljekyckling, potatissallad och grönsallad. Men annars måste jag säga att det där med matlagning känns inte bland topp 10 direkt.... Vem vill ställa sig vid spisen och få värmeslag? Nä, det får räcka med att värma gröt på morgonen....

Som vanligt har vi varit på Koppelhälla. Idag var det en del moln som svalkade rejält (däremellan blev det dock hett som h-vete!).
Ikväll ska jag faktiskt iväg och rida en sväng. Undrar vad man ska ha på sig? Ridbyxor och stövlar känns liiiite varmt.... Fick tips av min vän M att jag skulle dra på mig nylonstrumpor! "Nylonstrumpor?"
"Ja, så kladdar du inte fast i sadeln....=)" 

Åsså funderar jag fortfarande på Gatufesten. Skulle onekligen vara skojsigt....

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback