Multichallenge!

Idag tog vi och drog in till Multichallenge-hallen. Tuvis tog med en kompis och vi körde in i ösregnet. Spelade ju liksom ingen större roll vilket väder det var eftersom vi skulle vara inomhus.

Det blev gokart, spel och en massa. Tuvis klättrade naturligtvis (!) på den stora klätterväggen. Började med 2 banor a' nästan 7 m upp och avslutade med en svårare variant på nästan 8 meter. Men då var det skakigt i knäna. (Själv hade jag nog sackat ihop efter halva första banan....)

Väl hemma igen avnjöt vi ugnsfalu och det var gött.

Kimpa har kommit hem oxå, men jag börjar fundera på om han slocknat när han nattat barn...?

Nåja, ska sätta mig och glo på dumburken en stund.

Får se om farbror doktorn hör av sig i morgon då....

.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Åsa!

Har inte kikat in här på länge, eftersom vi har varit bortresta i 3 veckor.. Hoppas du mår bättre nu?? Det lät ju ruggigt! :S

Vi kommer upp till Hammarn på torsdag kväll och åker hem igen på söndag eftermiddag. Finns det någon chans att vi hinner ses (ev. på söndagen?) eller har ni andra planer? Det blir bara Angelica som följer med denna gång (vet att hon vill träffa Tuva...) Robin är på Gotland och Rebecca ska sommarjobba. Stor kram på er alla!

2009-07-13 @ 15:15:38
Postat av: Åsa

Halloj Nina!

Hoppas ni haft det bra på resan. Ser ni ut som pepparkakor nu? (Och Calle kanske ser ut som "Kapten Klänning" igen...=) )



Vi måste försöka träffas en sväng i alla fall innan ni åker hem. Vi rings!

Kram!

2009-07-13 @ 15:39:03
Postat av: Ulrika

Kul med multichallenge. Inge kul med doktorn. Fick du mitt meddelande som jag lämnade på telefon?

Postat av: Jannike

Har du hört nåt idag?

2009-07-13 @ 19:41:56
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ulrika - Du bör uppdatera mitt mobilnummer: 070-3607531.

"555"-numret är en telefon som inte längre används särskilt ofta....

Apropå det, jag har glömt att gå på Konsum...!



Jannike - Yes.... Hoppas på ett sjukhus-avslut i morgon!

2009-07-13 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback