Vad säger doktorn...?

Tänkte åka till Bispan på Forsdraget idag.

Har dock haft ett ögonlock som "hänger" och fick äntligen tummen ur och slog en signal till HC. Liksom lika bra att kolla, även om det inte är så mycket att bråka om direkt. Tyckte jag då....

Fick en tid rätt omgående och där blev det koll av reflexerna, blunda och sätta fingret på näsan, EKG, m.m.
Läkaren tog telefonkontakt med läkare i stan.... Men blir ju lite "ampen" (kan ju inte bli annat...).

Nu får jag inte åka någonstans förrän tant doktorn ringt mig igen. Hon i sin tur väntar på besked från stan, vad man ska hitta på med mig.
Förhoppningsvis är det bara att avvakta. I värsta fall måste jag åka in till stan och DET ställer till det rejält! För Kimpa har ju åkt på fiskeresa och vad gör man av två barn - bara så där????

Nåja, nu ska jag inte måla f-n på någon vägg utan lugnt avvakta och hoppas att vi så småningom får åka på Forsdraget och rida på åsnor....
 
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback