Vad vore man utan sina goda vänner?!

TACK, TACK OCH ÅTER MILJONER TACK....

Mike
 - som så väl tog hand om barnen under min "akutresa". Dom har haft det så bra att dom nästan inte ville hem!  Och tack för underbart god middag när jag kom hem ikväll.
Tack oxå för att du fick mig att känna mig lugn och inte behövde oroa mig det minsta för att det skulle vara stökigt att ha barnen. Du är bäst! Kram!

Malin
som utan att blinka skjutsade mig in till stan och dessutom var kvar i stan för att kunna köra mig hem igen.
Tack för att du är min vän och för att du livade upp det här dygnet! Kram!

Mats & Helena
- som än en gång var hundvakt utan att tveka. Och dessutom med ett leende. Utan er hade det blivit minst sagt stökigt. Tack för att jag kan känna mig trygg när Diesel är hos er! Kram!

Jannike och Jenpa
som brydde er om mig! Det betyder mycket! Bautakram på er!

Ja, vad vore man utan goda vänner? Inte mycket alls....

(Hoppas jag inte har glömt någon.... Jag är bara lite trött i kolan just nu.... Go'natt!)

.






        

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja.... visst e vänner bra å ha!! KRAM!

Postat av: Katarina.S

Underbara vänner växer inte på träd, man ska vara rädd om dom man har och vårda vänskapen.

2009-07-11 @ 13:16:45
Postat av: Malin W

Det är bara trevligt att kunna hjälpa en kär vän i nöd.

Kramisar Malin

2009-07-11 @ 16:36:45
Postat av: Jannike

Lycka till i morron nu! Kramis!!

2009-07-12 @ 21:16:14
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback