Tappat stinget?

Jo, så är det nog. När det gäller bloggandet alltså. Men, men....

I går var i alla fall jag och Tuvis till Birsta. Shoppade tok-fina avslutningskläder. När jag frågade om Tuva ville ha klänning som deklarerade hon "Nä mamma.... jag är ju en jeans-tjej...."
Så det blir lite tuffare än klänning, vilket passar henne utmärkt! Skor hittade vi inga så det blev ett säkert kort - STÖÖKS!!!!

Vädret var lysande igår. Det kan man inte påstå idag. Kallt och ruggigt. Det blev till att fälla upp paraplyet när jag var hem och rastade hunden på lunchen. Och torka både mage och tassar när vi kom hem. Naturligtvis på hunden och ingen annan...

I går var det även avslutning på ridningen. Vi hade duell-hoppning och det var skitkul! Gissa om hornen växte ut. Och någon stilstudie vill man verkligen inte ha på "loppet".
Sen var det dressyr och som vanligt hade jag Baylis. Mmmmm.... underbara häst! (Och jag har träningsvärk som vanligt!)

.


Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Vilken snäll mamma du är som låter henne ha jeans!

Jag blev alltid påtvingad en klänning på avslutningarna, kände mig som en obekväm köttbulle, använder än idag inte klänning.....

Man ska ha det man trivs i!

2009-06-13 @ 10:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback