Va fan...

Egentligen skulle jag ha skrivit om hur himla trevligt vi har det här i Sundsvall. Hur mycket supergod mat och dryck det har blivit. Och att vi gick ut en på en promenad i solskenet, som efter ett tag förvandlades till ösregn och kyla!
Innan vi var "hemma" igen så sa Tuvis "Det gör ooooont!!!!". Hon hade alltså shorts och t-shirt och det blev kallt!

Jag skulle oxå ha skrivit om att jag varit ute och kört cross idag. En 80-kubikare=) Det var skojsigt!

Men nu skriver jag inte det eftersom det är så grymt, grymt klent med kommentarer på den här bloggen! (Jag vet att det är X antal som läser, så NÅGON borde väl orka säga nåt...?!)
Så kära ni.... Nu vill jag ha kommentarer om ni ska få läsa mera.....



.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas ni haft en trevlig midsommar i Sundsvall trots lite regn däruppifrån, men det är man ju van vid det här laget!

Postat av: Gävlebo

Hejsan,vännen! Jo, visst läser jag hur ditt liv flyter fram i bland annat huset, köket, jobbet o stallet...Det är kul att hänga med lite vad som sker däruppe i min "fd hembyn"...Men jag ingår i skaran som är "trista" o inte lämnar så mycket spår efter sig...Ha en underbar semester & sommar - kanske kommer även jag att få ändan ur vagnen o skaffa biljett till Diggelo..? Vi får se - mitt liv är ett oplanerat lugn just nu...Mår gott o vill inte bestämma för mycket...Kan inte minnas senast mitt liv var så här fritt!! och underbart!! SAMTIDIGT! haha om du kan missförstår mig rätt, nu! Kram till Er alla!!

2009-06-22 @ 11:54:32
Postat av: Åsa

Helena - Tack, vi hade det bra i Sundsvall, och det var inte alls mycket regn. Mest superväder faktiskt!

Känns det bra att vara fru då...?! =)



Gävlebo - Så himla kul att höra ifrån dig! Vi pratade om dig senast idag =) och hoppas verkligen att du tar och hänger med på Diggiloo. Det skulle vara superkul!!!

Kram!

2009-06-22 @ 13:33:47
Postat av: Malin W

Här är jag! På fredag vid 15-tiden så har jag semester!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-22 @ 17:59:33
Postat av: Ulrika

Jag läser oxå! Mest varje dag, fast kanske inte nu för jag har SEMESTER!



Kram!

2009-06-22 @ 19:46:25
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Malin - Jag har oxå "semester"! Vi måste hitta på nåt!



Ulrika - Nä, det finns ju annat att göra på semestern än att sitta vid datorn=) (Så vad gör jag här nu...??)



Bra jobbat! 4 kommentarer hittills.....

2009-06-22 @ 19:54:32
Postat av: Malin W

Vi har 5-årskalas här i stan på lördag och på söndag åker vi på Hammar´n för att käka tårta. Vi kan väl höras på måndag och hitt på nå.

Kramisar

2009-06-22 @ 22:16:08
Postat av: Maggan

Vi ses i kväll!!

2009-06-23 @ 11:15:07
Postat av: Katarina.S

Haha, det funkade visst med hot om nedläggning.

Jag tycker som du att man ska lämna spår efter sig när man läst, om inte varje gång så iaf då och då (läs ofta).

Kram på dig och fortsätt blogga! Det är befriande att läsa dina knasiga rader ;-)

2009-06-26 @ 18:48:56
Postat av: Åsa

Tack Katarina!

Jag tar det där med "knasiga rader" som positivt=)

2009-06-28 @ 23:09:19
Postat av: Katarina.S

Ja det var menat som en komplimang :-)

2009-06-29 @ 12:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback