Avfall.....?

Japp! Precis vad man blev (?) idag. Vänta, jag ska förklara....

Körde dubbelpass i ridhuset idag oxå. Hopplektioner.
Första passet lånade jag Zacc (som jag är lite förälskad i). Red på hackamoore (bettlöst träns) eftersom han fått ett litet sår i mungipan. Zacc var lite piggare än vanligt, men allt gick bra och det var kul!

Andra passet blev det en ridskolehäst som heter Lotta. Förmodligen slöade jag till och var inte tillräckligt alert, för hux-flux tvärstannade hon precis framför hindret. Gissa vart jag hamnade då? Jag menar, med jordens dragningskraft och allt.....
Så nu blir det nog tårta nästa torsdag....:)

Allt gick dock bra (om någon undrar...) men jag får nog ett litet blåmärke och en bula på låret. Nåja, antagligen inget som sticker ut, utan snarare passar in i resten av alla knölar, färgskiftningar och konstigheter som redan finns där...=)

Naturligtvis hade vi "vår" fotograf SoBe på plats. Hon hade tidigare tagit ett jättefint foto på mig när jag susade över ett hinder (och satt kvar på hästen!). Efter "avfallet" kom hon mot mig... "Nej! Fick du det där på foto?????"  "Jaaa" svarar hon med ett stort smajl...=) och visar mig en bild där jag liksom befinner mig längs med hästens hals, på väg neråt....
Hon skulle mejla mig BÅDA fotona så kanske hamnar dom här sen.....

Nu är jag trött och mör i kroppen. Ögonlocken är tunga så jag ska nog borsta gaddarna och antingen krypa ner i soffan och förmodligen somna framför tv:n, eller gå och koja direkt.

I morgon ska jag sopa banan (nä, inte curling utan bowling) med mina arbetskamrater!!! =)

.

Kommentarer
Postat av: Malin W

Hej. Ser fram emot att få se avfallet om inte du lägger ut bilden här kanske du kan skicka ett litet mail.

Kramisar

2009-03-27 @ 18:07:15
Postat av: Katarina.S

Vilken tur att det gick bra! Inte alltid så lätt att hålla sig kvar i sadeln.

Jag ser, liksom Malin, fram emot att se en bild eller två här, inte bara när du leker akrobat :-)

2009-03-29 @ 14:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback