Bokmal

Jag har kommit in i en läsperiod igen. Det är Paul Coelho's "Elva minuter". Han skriver så himla bra. Och det känns som att man verkligen kan ta sig tiden att ligga och jäsa på soffan med en bok i näven. Skönt!

Vi har tänkt åka lite längdskidor idag på någon led som visar vägen till nåt mysigt "våffelställe" :)
Men nu snöar det för fullt - OCH ett besked dök nyss upp i mina öron... Mina skidor är tydligen inte med i packningen.
Okey... så var det med den saken... Blir väl långprommis med doggen istället - och sen soffläge med boken då.

Brasan sprakar och ger en härlig värme och det är så mysigt. Vi köpte ett pussel på Barnens Hus när vi åkte hit igår. Ett med 500 bitar. Problemet är bara att det finns liksom bara ett lagomt bord här, och där sitter vi oxå och äter. Men vi får försöka rodda ihop det på nåt vis:)

Nä, nu ska jag släppa IT-världen en stund. Ses igen!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback