Man ska ha kul på jobbet!

I dag var vi bara 2/5 på jobbet. Men det var en riktigt bra dag! Jag jobbade ju tillsammans med en av dom trevligaste arbetskamraterna man kan ha! (Faktiskt!)

Det blev en lite speciell dag eftersom jag slog säljrekordet med råge! (11 st över tidigare rekord!) Det var nästan skrattretande hur grymt bra det gick idag. Men det var nog mera tur än skicklighet att så många hamnade hos mig. Min arbetskollega (den där trevliga:)) jobbar på bra så det hade lika gärna kunnat varit han som fått alla försäkringar.

Men som sagt, nu var det jag!

Chefen kom förbi innan dagen var slut och när jag gick hem hade jag en vacker bukett blommor med mig! =)
Kanonkul!

Så jag känner mig mycket nöjd och glad nu! =)

Dax att ta mitt vinglas (naturligtvis... vad trodde ni???) och börja se över middagen!

Kram, kram!

http://www.certec.lth.se/lopsedel/images/2007/rosablommor1.JPG


.

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis! Kul med såna dagar!

Postat av: Malin W

Hej och grattis till rekordet. KUL!

Själv har även jag stickat klart en Åremössa, lätt som en plätt var det. Syrran var den som fick äran till den första mössan.

Kramisar Malin

2009-03-20 @ 19:22:32
Postat av: Åsa

Johanna - Tack, tack!

Har förresten fixat garn nu. Har du ångrat dig och vill sticka själv...?



Malla - Tack, tack!

Du e' duktig du! =)

2009-03-20 @ 19:24:01
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: johanna

Nej, nej!! Jag och stickor går inte ihop.

Litar på dig!

2009-03-21 @ 10:18:16
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback