Otippat!

Vad hände???
En efter en åkte dom favorittippade bidragen....  Och EMD hamnade inte riktigt där jag hade hoppats. Jag och Tuva röstade på EMD (några gånger!) och Alcazar, men vad hjälpte det....:(

Nåja, hellre Malena Ernman än "Snälla, snälla" i alla fall. Carolines låt är ok att lyssna på, men jag tycker inte att den skulle ha nåt att göra i en internationell Melodifestival. Hellre då i nån slags "Jag-kan-flaxa-med-mina-ben-och-armar"-tävling....

Man får väl ändå säga grattis till vinnaren då....

Malena Ernman. Foto: Scanpix

Melodifestivalen i all ära, men vi fick celebert besök av Mags och Adam. Det var typ eeeeevigheter sen sist vi umgicks och det var otroligt trevligt att få surra lite igen. Att det sen blev för sent att duscha är en annan femma. Det kommer ju en dag i morgon med - och då kan jag ju duscha hela dagen om jag vill. Eller... nä, jag ska på hundkurs! Ska bli skitspännande att se vad det blir.
Den är 4 timmar! Hoppas Diesel sköter sig .... OCH jag!!!
Träffade M i dag i slalombacken och hon skulle oxå på kursen.

För övrigt har det varit en super härlig dag med slalom och långprommis!

Men nu är det go'natt - faktiskt...!

.

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Ja, smaken är som baken....

Själv gillade jag EMD och H.E.A.T, sen tycker jag att Caroline af Ugglas är en skön tjej, om än speciell, lite Di Leva, svårt att veta hur hon tänker.

Lycka till på kursen!! Duscha kan du göra en annan dag :-)



Kram och God natt!!

2009-03-15 @ 01:07:18
Postat av: Åsa

Tack för lyckönskning. Kan behövas....

Och jo, jag hoppas att alla i min närhet överlever dagen för det blir en dusch ikväll - jag lovar!!!

Nä,nu ska vi förbereda inför kursen=)

2009-03-15 @ 08:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback