Söndag och kurs igen!

Toktrött i morse.... Det var fantastiskt skönt att ligga under täcket, men jag kände att doggen behövde gå ut och göra ifrån sig. Och min käre man som alltid brukar studsa upp vid 7-tiden, han låg så klart kvar och trynade i morse....
Nåja, efter en kort sväng med Diesel så kröp både jag och han ner i sängen en stund till=)

Nu har jag käkat en god frulle (sån där som man kan äta på helgerna!). Kim var tvungen att "rycka ut" på jobbet en sväng och då fick Diesel följa med. Bara att hoppas att dom kommer hem innan det är dax att åka på hundkursen...:)

Undrar vad vi ska göra idag? Ska bli skoj att lära sig mera! Och framför allt är det ju supernyttigt för doggen att "umgås" med andra jyckar.

Tänkte bada honom igår, men jag är rädd att han skulle vara lite frusen idag, så det får bli en hund i badkaret ikväll istället!

 
Hittade en fin bild på en nybadad vovve =)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback