Alive and kick'n...

...om någon skulle råks på undra.... (Nä, förmodligen inte...)

I vart fall så har jag ikväll varit iväg till ridskolan. Tisdag och allt! Nä, jag är inte dagavill, utan jag har hoppat in i en dressyr-specialgrupp på tisdagar. Lite dyrare, men vi är bara fyra stycken och det är nyttiga lektioner!
Och skoj! Och svettigt!

I morgon bär det av till stallet igen för "ordinarie" ridlektion.

Nu är det "House" igen - måste kolla.

Jösses, det här måste vara ett av dom absolut bästa inläggen - ever....! =)

Kram på er!

.


Kommentarer
Postat av: Eva L

Ja jag har i alla fall saknat dig på bloggen

Eva

2009-05-06 @ 12:35:49
Postat av: Åsa

Eva - Tack! Nu fick jag genast ny energi att blogga igen...=)

2009-05-06 @ 12:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback