Hyfsat mör....

Utan att överdriva kan jag säga att jag känner mig rätt mör!

Har faktiskt varit och ridit lektion tre dagar i rad. I tisdags var det dressyr-special, onsdag hoppning och idag lite markarbete. Blev väldigt förtjust i kusen jag hade idag. Hon är dock möjligen lite för stor för mig, men det gick så bra ändå. Hästen är 173 cm i mankhöjd, dvs hästens rygg är 22 cm högre än mig!
Och ja - jag fick be om hjälp med att sadla!
Väl uppe på hästryggen så slet jag som en häst (?????!!!!!) och svetten bara rann på mig. Men det gav resultat och jag tror att det såg rätt ok ut på slutet.

Faktum är att jag ska få ha den kusen på mina dressyr-special-tisdagar framöver!

Men min kropp värker nästan nu.....

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback