Lördagseftermiddag

En spontantträff hos våra grannar blev det på lördags eftermiddagen. Satt på altanen, drack en pilsner och försökte avgöra om det var varmt eller kallt ute:)
EvL dök senare upp med sin jycke (en schäfer) och Diesel blev till en början förskräckt. Men efter ett tag brydde han sig inte nämnvärt om det. Det är så kul när vovvarna liksom bara funkar ihop.
Och tack neighbours (stavfel typ...??)  för trevligt umgänge och god dricka!

Idag ser det ut att bli super-duper-väder. Själv törs jag nog inte sticka ut huvudet ens innan jag har duschat. Fast då måste jag ju elda först..... Uh, va besvärligt det blev!
Kimpa har åkt iväg och jobbat, trots söndag. Kyrkans man som han är!

Nä, nu måste jag fixa frulle. Jag är helg-frukost-hungrig!!!!

.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback