Night train

Om ca 15 min är vi framme i Gbg.

Har sovit godare än jag trodde att jag skulle göra. Fick dock ont i öronen av propparna som suttit i hela natten (ett måste!).

I går kväll när jag hade varit på toan i korridoren kom jag helt plötsligt inte ihåg vilken kupé vi hade. Huuuu!
Funderade på att spela full och ramla in i nån kupé bara för att se om det var rätt.
Fast å andra sidan - hade det varit rätt kupé så hade nog familjen blivit rätt förvånad....

Sov allra längst upp och när jag vaknade och var pinknödig kändes det ohyggligt jobbigt. Försökte sova bort det.... Men 04:23 var jag ändå tvungen att gå och pinka.... Den här gången kom jag ihåg var vi bodde i alla fall!

Kl 07:10 gapar en kärring i högtalaren, som satt bra precis 10 cm från mitt högra öra (!), att det var allmän väckning. Jag bad henne att hålla tyst, men hon malde bara på... Jobbig tant!

Nä, nu är det nog dax att börja packa ihop.

Längtar efter Diesel.......:(

.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Har ni "leasat" ut Diesel? Åhh, va jobbigt! Men kanske nyttigt åsså, för honom...eller kanske inte...Hmm, blev krångligt det där.

Ha de bäst och hälsa Faster Jenny!!

Postat av: Katarina.S

Haha, du får väl göra som Hans och Greta...lägga ut spår av brödsmulor :-)

Jag har aldrig sovit på tåg, verkar häftigt.

Ha det nu riktigt kul i Göteborg!

2009-05-20 @ 15:46:05
Postat av: Åsa

Maggan - Jo, Diesel är hos M&H. Känner mig helt trygg med det, men man längtar förstås efter honom i alla fall...



Katarina - Vi har det redan alldeles förträffligt här i storstan!

2009-05-20 @ 16:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback