Over and out...

Så fort tiden går. Redan dax att packa ihop och åka hemöver igen. Tyckte nyss att vi satte oss på tåget på väg ner.
Men det är väl så - tiden går fort(are) när man har roligt!
Det har varit supertrevligt och vi får väl börja planera nästa resa ner igen=) Hoppas inte faster blir vräkt bara.... Det blir ju något högljuddare med 4 pers till, varav en är 8 år och en 5....

I dag tog vi en liten shoppingtur in till stadskärnan. Jag hittade "Esprit" och där hade jag kunnat shoppa loss riktigt ordentligt! Jättemycket fint! Men när jag väl var där så slog "snåljåpen" till och det blev bara en top. Men, men... alltid något!

Vi köpte oss en sån där "dra-resväska" oxå. Riktigt snygg! Eller hur? Resväska


Undrar om man ska ta och fundera på vad vi ska fixa för mat till "sista måltiden" (hu, så hemskt det lät!).
Eller förresten.... Jag tar nog en pilsner i solen så länge....

.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Välkommen hem snart!

Postat av: Åsa

Tackar!

Vi ses snart hoppas jag!

Kram!

2009-05-27 @ 11:23:26
Postat av: Mari

Esprit är min favvo-affär också, de har så himla mycke snyggt!

De har två butiker i Sundsvall, både i Birsta och inne i stan, men det visste du kanske! Ha det gott!

2009-06-01 @ 16:26:29
Postat av: Åsa

Marie- Jo, jag fick höra att det finns Esprit i S-vall. Det blir nog ett långt besök där nästa gång...=)

2009-06-02 @ 11:22:06
Postat av: Åsa

Marie- Jo, jag fick höra att det finns Esprit i S-vall. Det blir nog ett långt besök där nästa gång...=)

2009-06-02 @ 11:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback