Äntligen!

Ah, vilken bra ridlektion det var igår. Hopp-special på Sune. Och det gick som en dans.
Vid ett tillfälle fick jag applåder från läktarn - inte illa va'?! =)

Och sen tyckte ridläraren att jag borde ta Sune och åka på träning med hopptränaren Nina Wengelin. Det värmde och jag blev superglad. Jag menar, hon hade väl knappast kommit med förslaget om hon tyckte att jag red som en kratta...?!

Tyvvär är jag bortrest just det datumet, men det kommer väl fler gånger hoppas jag!

Det var i alla fall grymt, grymt skönt att det blev en lyckad ridlektion. Det behövde mitt knäckta rid-jag....

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad bra att det gick bra, hehe. Hur trivs du med bilen då?

2009-11-04 @ 13:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback