"E' du mör än knubbis? Eller ska jag sticka kniven i dig va'?"

Nä, tack. Jag är hyfsat mör faktiskt.
Det blev 2,5 timmar ridpass igår. Först hopp-träningen 1,5 tim och sen värdinneridning 1 tim.

Mina överskänklar (som jag rätt nyligen upptäckt att man ska använda...) känns idag....
Nåja, det är kanske helt ok med lite ont efter ett rejält träningspass?!

Kul var det i alla fall! Och andra passet red jag Baileys - hon skötte sig utmärkt! Vi fick göra ett valfritt, enskilt arbete i galopp. Alltså själv bestämma - vad vill jag göra för övning i galopp (resten tittade på).

Jag frågade ridlärar-U innan: "Får man göra bort sig??"
"Nej!", svarar hon, men självklart menade hon "Ja". Råkade bara säga lite fel=)

Jag fattade galopp(en!) och gjorde skänkelvikning i galopp. Tror att det såg hyfsat ut i allafall. Visst är jag lite cool ändå....? =)

Kram!


.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du får berätta imorgon hur det gick med galoppen! Vill ha tips!

2009-11-26 @ 20:10:12
Postat av: Åsa

Ulrika - Jäpp! Hoppas du lyckas nu, efter att ha fått råd av "experten" =)

2009-11-27 @ 07:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback