Givakt och manöver! Nu är helgen över...

Fredagskväll - Tuva på Junisdisco, vilket resulterar i att hon blir så trött att hon knappt vet vad hon heter.... Åsså kolla på Robinson förstås!
Dock var det en rätt "dramatisk" eftermiddag. Så snabb har jag nog aldrig varit från jobbet någonsin. Det var så att Brell ramlat på fritids och ådragit sig en hjärnskakning (vit i fejset och kräkts...).
Besökte doktorn och sen sov hon mest hela kvällen och natten. Dagen efter mådde hon bra igen. Tack och lov!

Lördag - Kimpa jagar älg. Jag, tjejerna och vovven gick ner på byn en sväng. Väldigt länge sen jag kikade lite i byns affärer.
Till ICA och handla inför kvällens middag (inte alltför länge sen man var på ICA dock...).
Sen hade vi en toppengod middag (ska lägga ut receptet senare - bara jag får tid...) med toppen-bästa middagsgäster!

Söndag - Häst igen.... För mamma Åsa alltså =) Det bidde ett 2,5 tim. pass igen.... (Jo, jag är mör idag igen!). Och lördagen innehöll alldeles för lite julpyntning.... (Jag är hopplös!!!!)

Måndag - Gäsp.... Det blir till att hälsa på tant doktorn på förmiddagen. Så det är bäst jag jobbar på nu en stund....


.


Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, gick Robinson i fredags hemma hos er:-o Hihi! Här hemma var det IDOL då...

Postat av: Maggan

Tack för en trevlig kväll! Mumsig mat!! Åsså...

2009-11-30 @ 18:39:39
Postat av: Åsa

Helena - Jag har alltid varit lite före min tid... Nä, så klart kollade vi på IDOOOOOL !!! =)



Maggan - Mycket mumsigt!

2009-12-01 @ 07:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback