In the house...

Yes! Nu ar vi i stugan och m]r tokgott!
Dator-l;s som jag 'r, har jag f[tt l[na fasters pyttelilla (verkligen s;t faktisk!) laptop. MEEEEEEEN.... den 'r very international och saknar d'rf;r de tre sista bokst'verna i alfabetet. Min fingrar fattar dock inte detta och att f;rs;ka skriva utan dessa bokst'ver skulle ta en evighet (k'nns det som...). S[ d'rf;r blir detta inl'gg n[got m'rkligt....
Men m;jligen finns det n[gon som 'nd[ kan l'sa det h'r....??????

Ig[r var det Tuvas tid att titta n'rmare p] ridhusunderlaget. Hon drev av efter ett hinder. Slog skallen och ryggen lite, men det verkar helt ok 'nd[.   Hmmm, nu ser jag att vissa ord blir hyfsat sv[ra att l'sa med detta tangentbord..... Maybe I should speak some english instead?

Now it's time for some dinner. Tj'lknul (didn't find the right word for that....) and a fresh green-sallad.
Oh dear, this was very jobbigt eftersom my english isn't the very best.
Maybe it's better if I went to the kitchen instead....

Today I'm sad because there is not possible to see Idol tonight. My favorite is Erik!
(Nu b;rjar det l[ta som ett brev fr[n en 10-[ring....!!!!)

Well, I'll be back..... (citat: Arnold S...)

.

Kommentarer
Postat av: Malin W

Det var intressant och stundtals småsvårt att fatta vad det stod i detta inlägg men ett kul inlägg. Oj, känns som jag svamlade till det med orden men du fattar nog vad jag menar.

Kramisar Malin

2009-11-13 @ 21:25:50
Postat av: Asa

Yes Malla. I understod. We are liksom on the samma level du och jag..... Kram!

2009-11-14 @ 11:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback