Från högt till lågt.

Ja få se nu... Undrar vad det här inlägget ska handla om då....?!
Jo, jag lägger det för ovanlighetens skull under kategorin "Hund & Häst". Känns som att den kunde döpas om till "Hästtjat" eller nåt...

I går fick jag äran att rida Baileys på en lektion, eftersom hon ska sättas igång på lite mera allvar nu, efter sin skada. Vi travade en hel del och det blev även lite galopp. Hääärligt!
Bay är ju 173 cm i mankhöjd så det är en stoooor häst.

På min "riktiga" lektion efteråt skulle jag rida den nya ponnyn "Cocous". En liten fin maxad c-ponny. Det kändes vääääldigt konstigt att gå från 173 cm och ner till c-ponny. Tog ett tag att ställa in mig, men det gick rätt bra till slut.

Undrar om jag ska försöka anstränga mig och göra ett inlägg UTAN hästprat.... Vilken utmaning va' ?!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback