Middagsgäster...

... hade vi igår. En av dom har ju varit och jobbat med inspelningen av Robinson och ska snart ut på turné med Takida. Va'?! Och här sitter jag och har inget spännande alls att komma med....=)

En annan av gästerna förlorade ju sin son i en tragisk olycka i augusti så kvällen innehöll en hel del tårar.
Men vi skrattade oxå en hel del, tack och lov! I vart fall så blev det, i det stora hela, en mycket trevlig kväll.
God mat (tyckte jag i alla fall...whiskykyckling är väl inte fel?!), god dryck (till alla som inte skulle köra bil...) och massor med prat.

Tack kära ni för igår - vi ses snart igen hoppas jag!

Nu ska jag förbereda mig inför programträning - dressyr. Kl 14:15 i ridhuset är det "genrep"....


.

Kommentarer
Postat av: Malin W

Tack själv Åsa, maten var supedupergod, sällskapet underbart och samtalen givande. Kramisar Malin

2009-10-18 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback