Shopping

Det bidde Birsta idag. Startade på Hööks och där blev det dyrt!
Tuvis fick ett par "rid-täckbrallor" för inom snar framtid lär det bli kallt i ridhuset. Hon fick även en ny hjälm eftersom dom hade toksnygga hjälmar för halva priset.... Den bortskämda ungen fick även lite andra saker från hästsportbutiken.
Själv fann jag mig ett par ridstövlar som man kan ha även på vintern. Äntligen ett par stövlar där skaften inte når upp till låren.... Hoppas bara att dom funkar bra att rida i. Ska prova i mörrn.

Så gjorde vi en sväng på IKEA oxå. Är man i Birsta så....
Inga stora inköp, men ni vet - det blir alltid lite smått och gott!

Just nu sitter jag bara och förundras över mitt tålamod. Det har tagit ca 20 min. att komma in på bloggen.... Och egentligen var det inte alls nödvändligt, men nu är jag ju ändå här...

I morgon blir det jobb. Hade inte gjort något att vara ledig, men nu är det ju bara två dagar och sen är det "långledigt" igen. Skönt!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback