Skavsår:(

Vet inte hur jag lyckades igår, men idag har jag skavsår på ena skinkan!
Måste ha gnussat rumpan ordentligt på ridlektionen igår....=)

Sen kan man ju undra om man skulle försöka uppdatera hjärncellerna på nåt vis, eller är det kört...?
Vi skulle i alla fall göra en övning som kallas "tagen bakdel" (hmmm... nu beror det ju helt på din egen fantasi vad du tänker på...) och jag fattade helt fel. Jag försökte liksom få hästen att gå böjd som en banan (Svenne Banan, Svenne Banan...) men det var inte riktigt så vi skulle göra.
Ridlärar-Ulla gjorde det hon kunde för att försöka få det att bli rätt, men icke!

Så var det ett annat ekipage som gjorde övningen kanon-fint, och då sa Ulla: "Så där ska det se ut!"
Aha! Då gick mitt Liljeholmens upp.... Nästa varv blev även min och Sunes (hästen alltså!!!) övning lyckad!!!! Puh!!!

Men skoj var det!!! Som vanligt!

.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Skoj me skavsår? Gör int de ont int?

Postat av: Åsa

Nä, inte skoj med skavsår! Det gör fortfarande ont!!! Tur att det finns bebis-salva att smörja med....=)

2009-10-05 @ 08:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback